1. کارگاه ها

یکی از برنامه های اصلی کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران برگزاری کارگاههای آموزشی و تخصصی است.

الف) درصورتی که با توجه به شرایط کاری و یا علمی خود به ارائه کارگاه با موضوع مشخصی احساس نیاز می کنید، لطفا موضوع پیشنهادی خود، در هریک از عناوین مرتبط با آب و فاضلاب را از طریق ایمیل به دبیرخانه اطلاع دهید. همچنین درصورتی که افراد توانمندی را برای تدریس موضع پیشنهادی خود می شناسید معرفی فرمایید تا از طریق کمیته علمی با ایشان هماهنگی شود.

 

فرم اعلام نیاز به برگزاری کارگاه تخصصی:

ردیف

پیشنهاد موضوع کارگاه

پیشنهاد مدرس کارگاه

(نام و شماره یا ایمیل تماس)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ب) درصورتی که تمایل به ارائه کارگاه در هریک از عناوین مرتبط با آب و فاضلاب هستید لطفا از طریق سایت کنگره به قسمت "برنامه‏ها" > گزینه "درخواست برگزاری کارگاه آموزشی" مراجعه و بعد از عضویت در سایت کنگره نسبت به تکمیل فرم شامل مربوطه (شامل موضوع، سیلابس و رزومه) اقدام فرمایید.

- همچنین عناوین پیشنهادی کارگاههای دومین کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران که توسط کمیته علمی تهیه شده است به شرح زیراست: 

- از کلیه علاقمندان درخواست می شود نظر خود را در باره ضرورت برگزاری و همچنین مدرسین پیشنهادی برای هر عنوان را از طریق "ایمیل" به دبیرخانه کنگره اعلام نمایند.

 

2. نمایشگاه جانبی صنعت آب و فاضلاب

به منظور غنای بیشتر کنگره از کلیه سازندگان و صنعتگران، مهندسی مشاور و پیمانکاران و همچنین دستگاههای اجرایی دولتی و عمومی درخواست می شود آخرین دستاوردها، محصولات و توانمندیهای خود را در نمایشگاه جانبی کنگره ارائه نمایند. از علاقمندان به این امر درخواست می شود از طریق سایت کنگره به قسمت "ثبت نام" > گزینه "درخواست غرفه در نمایشگاه" مراجعه و بعد از عضویت در سایت کنگره نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام فرمایید.

 

3. کلینیک صنعت

یکی از برنامه های کنگره برگزاری کلینیک صنعت و پاسخ به سوالات حرفه ای شرکت کنندگان است. به همین منظور جمعی از متخصصین حوزه آب و فاضلاب در محیطی صمیمی آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما می باشند. برای افزایش کیفیت این برنامه علاقمندان می توانند موضوعاتی را که در آنها احتیاج به راهنمایی دارند از طریق ایمیل به دبیرخانه اطلاع دهند تا نسبت به انتخاب اساتید مبرز در این حوزه ها برای شرکت در کلینیک صنعت از سوی کمیته علمی اقدام شود.

 

4. تقدیر از پیشکسوتان دانشگاه و صنعت

براساس اساسنامه انجمن آب و فاضلاب ایران تقدیر از پیشکسوتان دانشگاه و صنعت یکی از وظایف انجمن است که هرساله در جنب همایشهای انجمن برگزار می شود. به همین منظور از کلیه اساتید و کارشناسان محترم درخواست می شود درصورتی که افراد شاخصی را لایق تقدیر به عنوان پیشکسوت می دانند اسامی آنان را از طریق ایمیل به دبیرخانه کنگره اعلام فرمایند.

 

5. بازدید

برنامه بازدید علمی از دیگر برنامه های جانبی کنگره است. با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و دیگر شرکتهای صنعتی مستقر در استان اصفهان از پیشگامان حوزه آب و فاضلاب می باشند لذا در صورتی که پیشنهاد بازدید از پروژه یا سایت مشخصی را دارید می توانید پیشنهادات خود را از طریق ایمیل به دبیرخانه کنگره ارسال فرمایید تا هماهنگی های لازم در این خصوص از سوی کمیته اجرایی انجام شود.