1- بازدید از تصفیه خانه فاضلاب و سیستم استحصال آب صنعتی از پساب شهرک صنعتی مورچه خورت

جهت ثبت نام به قسمت ثبت نام> فرم شرکت در همایش مراجعه کنید.

- ظرفیت بازدید محدود است

تصفیه‌خانه مورچه خورت به عنوان پنجمین تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی کشور با تصفیه روزانه ۲هزار متر مکعب پساب، ظرفیت تامین آب مورد نیاز ۱۸۰ واحد صنعتی این شهرک را دارد.

 


 

2- بازدید از تصفیه خانه شمال اصفهان

 

پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری شمال اصفهان، در سال ۱۳۹۱ و به دستور کارفرمای محترم، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، توسط شرکت سهند افزار پاسارگاد آغاز و اجرا شد.

 

این شرکت در این پروژه مسئولیت طراحی، مدلسازی، قالب سازی، تولید و همچنین نصب اسکرو پمپ های فاز ۱ و ۲ تصفیه خانه فاضلاب شهری شمال اصفهان را به عهده داشت.

 

لازم به ذکر است اسکروپمپ های ذکر شده شامل ۱۹۲ عدد پانل GRP هرکدام به ابعاد ۱۸۵ * ۹۰ سانتی متربودند. رزین مصرف شده در تولید این پانل ها، رزین SIR HETRON 922 می باشد.

 

در پروژه ی ذکر شده، تعداد ۱۵ نفر نیروی انسانی در مدت ۴۵ روز مراحل طراحی، مدلسازی، قالبسازی و تولید را به اتمام رساندند. سپس ۵ نفر نیروی متخصص به محل اعزام شدند. و طی مدت ۱۵ روز عملیات نصب پانل ها را انجام دادند. به این ترتیب این پروژه در مدت زمان کلی ۲ ماه به پایان رسید.

 

شایان ذکر است که  هنگام نصب، جهت گازبندی و جلوگیری از انتشار بوی نا مطبوع، از نوار لاستیکی EPDM استفاده شد. همچنین اتصالات لبه ها با استفاده از پیچ های استنلس استیل ۳۰۴، شماره ۶، انجام شد.